sobota 6. dubna 2013

Svět Tryllů - Dědička: Amanda Hocking


Když bylo Wendy pouhých 6 let, matka se ji pokusila zabít. Tvrdila jí, že je monstrum. O 11 let později se Wendy začíná obávat, že matka měla tehdy možná pravdu. Dochází jí, že asi není tím, kým si po celý život myslela, že je. Toto poznání jí pomáhá odhalit Finn Holmes. Finn, záhadný spolužák, zprvu Wendy jen neustále pozoruje. Něco na něm Wendy neskutečně přitahuje, ale zároveň děsí. S jeho pomocí se dozví i pravdu o sobě a svém životě: Jako miminko byla zaměněna s jiným dítětem, chlapcem. Ještě v šoku se Wendy vydá s Finnem za svou pravou matkou. Netuší ale, co ji tam čeká ...




- Zatím jsem tuto knihu nečetla, ale určitě to mám v plánu. Knihy jsem si všimla díky obálce, ta mě přímo fascinuje. Nejvíc mě ke knížce přitahuje ta červená barva, která přímo bije do očí. Jedna z nejhezčích, na které jsem narazila. Bohužel jsem zatím nenašla e-book, ale hned jak ho najdu, tak budu číst, doufám, že to bude brzy.

Žádné komentáře:

Okomentovat