sobota 6. dubna 2013

Stmívání: Stephenie Meyer


Isabella Swanová se stěhuje do Forks, městečka ve státě Washington, ke svému otci. Nejenom že není nadšená, že musí chodit na novou školu a jezdit ve starém náklaďáčku, ba dokonce zde stále prší a ona zrovna déšť nemusí. Ve škole si naštěstí rychle najde kamarády, ale jediné, co ji opravdu zajímá je pětičlenná rodina Cullenových. Zvláště Edward, který je podle ní nejhezčí. Kamarádi se jí ho hned snaží vymluvit, protože mu ještě žádná holka nebyla dost dobrá, ale to Bellu neodradí. Když se ti dva seznámí, začne si na něm Bella všímat podivných věcí - vůbec nejí, je studený dotyk, pohybuje se až neobyčejně rychlost. A netrvá dlouho a Bella objeví jejich tajemství, ale ani to ji neodradí. Stále vyhledává jeho blízkost, avšak brzy není rodina Cullenových jediná v tomto městě, která se živí krví.




Hodnocení:
Určitě všichni znáte tento příběh. Znám lidi, kterým se líbí, kteří ho milují, a kteří ho nesnáší. Já bych řekla, že já jsem tak někde mezi nimi. Na knihu nenadávám a můžu si o ní s někým popovídat, ale nevydržela bych se o tom bavit od rána do večera, stejně tak se dívat na film aspoň třikrát do týdne. Myslím, že jsem ho viděla dvakrát a netoužím se na něj podívat znovu. Knihu jendou a úplně mi to stačilo. Myslím si, že příběh je pěkný, ale některé holky z toho dělají hroznou vědu.




Stáhnout: ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat