sobota 6. dubna 2013

Rozbřesk: Stephenie Meyer


Jak už jsme zjistili na konci třetího dílu, Bella se rozhodla pro Edwarda. Ten ji požádá o ruku, takže tento poslední a dlouho očekávaný díl začíná svadbou. Všechno vypadá perfektně, ale Jackob z toho není příliš nadšený, lépe řečeno je přímo rozzuřený, protože je mu jasné, že Bella se chce stát jednou z nich. Ale i přes to na svadbu příjde, Bella je tak šťastná, že ho vidí, i když to k němu není zrovna fér, když si bere někoho jiného. Ještě ten den odjíždí novomanželé na líbánky. Je to jejich svatební noc a Edward dodží slib, který ji dal před svadbou. Jejich dovolená je skvělá, ale dřív než za měsíc musejí odjet. A není to zrovna veselý odjezd, Bella zjistí něco, co ji oprvdu vyrazí dech - čeká dítě. Nikdy nevěřili, že je to možné a Bella se svého dítěte nechce vzdát, ale její šance na přežití nejsou zrovna velké.



Hodnocení podle mě:
Z této série mě tento díl bavil nejvíce, ale to asi jenom proto, že jsem ho jako jediný četla ještě než jsem viděla film. Měla jsem ji přečtenou velmi rychle a ani na chvíli mě nenapadlo, že bych knihu odložila. Jackoba mi bylo líto (teda aspoň na začátku), byla bych radši kdyby se rozhodla pro něj - já jsem rozhodně Team Jackob. Jenom konec byl takový...slabý. Ale i tak jsem ráda, že jsem si tuto sérii přečetla.



Stáhnout: ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat