neděle 28. dubna 2013

Nakladatelský maraton - Knižní klub

Knižní klub










1. Nádherné bytosti
2. Nádherná temnota
- od autorek Kami Garciová a Margaret Stohlová

První díl byl úžásný, líbil se mi nápad na děj, i postavy mi byly sympatické. U druhého dílu jsem měla jiný názor. Trvalo mi hrozně dlouho než jsem ho dočetla a po většinu stránek jsem se dost nudila a další díl jsem ani nezačínala.





3. Čas čarodějnic: Deborah Harkness

Super knížka, hrozně se těším na další díl. Doporučuju jak svým vrstevníkům, tak dospělým.

 
 



4. Smečka
5. Vzpoura
6. Oběť
-od autorky Andrea Cremer

 Jedna z mých nejoblíbenějších sérií. Asi je to tím, že o vlcích není moc knih a tahle je opravdu vydařená. Snad se dočkám pokračování.










Celkem mám doma šest knih z nakladatelství Knižní klub.

Žádné komentáře:

Okomentovat