pátek 26. dubna 2013

Nakladatelský maraton - Fragment

Fragment








1. Eragon
2. Eldest
3. Brisingr
- od autora Christophera Paoliniho

 Mám přečteného Eragona a Eldesta, Brisingra jsem ještě nezačala, ale doufám, že se k němu brzy dostanu.










4. Poselství jednorožců - Strážci dobra
5. Poselství jednorožců - Zrádné hory Dragon
6. Poselství jednorožců - Záchrana Lilandgarie
- od autorky Michaely Burdové

Všechny díly mám přečtené, moc pěkná série. Doporučuji mladším čtenářům







7. Narnie - Čarodějův synovec
8. Narnie- Lev, čarodějnice a skříň
9. Narnie - Kůň a jeho chlapec
10. Narnie- Princ Kaspian
11. Narnie - Plavba Jitřního poutníka
12. Narnie- Stříbrná židle
13.  Narnie - Poslední bitva
 -  od autora C. S. Lewise

Malé knížečky, které mají asi dvě stě padesát stránek. Zatím mám přečteno pět dílů. Všechny jsem dostala jako dárek a na tuto sérii jsem velmi pyšná. Doufám, že se brzy dostanu k posledním dílům.











14. Temná akademie - Vyvolení: Gabriella Poole

Opět jsem dostala jako dárek (tentokrát od kamarádky). Kniha se mi líbila, ale o pár týdnů později jsem četla Škola noci 1. díl a obě dvě mi připadaly úplně stejné. Až na menší detaily, děj byl úplně stejný (teda aspoň mě to tak připadalo u těch 1. dílů), doufám, že pokračování se budou lišit.






15. Mrazivé léto: Manuela Martini

Ještě jeden dárek, tentokrát od jiné kamarádky. Sice to není kniha sci-fi ani fantasy, takže jsem od knihy moc neočekávala, ale mile mě překvapila. Má sto sedmdesát pět stránek, takže jsem ji měla rychle přečtenou. Byla taková oddychová.






Takže z tohoto nakladelství mám ve své knihovničce 14 knížek.

A knížky které si chci koupit nebo přečíst z tohoto nakladatelství?
Syn pekel - Vlčí krev: Michaela Burdová
Celá série Krvavé romance: Alice Moon
14 podob touhy: Marie Gray
Série Říše temnot: L. J. Smith (zatím mám přečtený jenom první díl)
Prokleté město: Lisa McMann
Temná akademie - Ropolcení: Gabriella Poole (chci si koupit)
Inheritance: Christopher Paolini (chci si koupit)

Žádné komentáře:

Okomentovat