sobota 6. dubna 2013

Kronika prokletých zaklínačů - Nádherné bytosti: K. Garciová, M. Stohlová


Ethan žije v městečku Gatlin, jeho jediné přání je vypadnout z tohoto nudného města, kde se nic neděje, a kde všechno zůstává stejné. Pak se objeví Lena Duchannesová, do školy se přihlásí po začátku školního roku, a protože tam neměli nového žáka po několik let, všichni jsou na ni zvědaví. Po nějaké době se většina studentů zhodne na tom, že je Lena divná, ale Ethan si to nemyslí, chce se s ní kamarádit, ale ani v nejmenším netuší, že potom už nebude všechno jako dřív. Lena je z rodiny mocných Zaklínačů, za ne celých pět měsíců o jejích šestnáctých narozeninách na ni má dopadnout kletba, která ohrožuje její život. Nikdo z nich netuší, že Ethan je možná jediný, kdo ji dokáže pomoct.




Hodnocení podle mě:
Musím říct, že mě kniha hodně nadchla, hlavně ten první díl. Styl psaní mi vyhovoval, taky se mi líbilo, že v přímé řeči bylo dost hovorových výrazů. Děj byl celkem pěkně vymyšlen, takže jsem se těšila na další díl.




Stáhnout: ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat