sobota 6. dubna 2013

Divergence: Veronica Roth

V budoucnosti je svět jiný, lidé jsou roztřízení do pěti frakcí, Odevzdaní, Neohrožení, Sečtělý, Mírumilovní a Upřímní, ve kterých zůstanou po zbytek života. Šestnáctiletá Beatrice si vybírá tu svou. Nejdřív si Betrici prověří, a pak ji sdělí, do jaké frakce se hodí. U ní se ale vyskytne problém, není doporučena do jedné, ale rovnou do tří frakcí: Sečtělých, Neohrožených a Odevzdaných. Je to nevídané a nebezpečné, řeknou ji, že není moc takových jako je ona - Divergentních. Varují ji, aby o tom nikomu neříkala, ani své rodině. I když tomu nerozumí, brzy na všechno zapomene. V den svého výběru frakce se rozhodne pro Neohrožené a její bratr pro Sečtělé. Hned první den si najde kamarády, ale zkoušky a trénink ji připadá moc náročný, avšak snaží se být silná. Jednoho večera ale uslyší na chodbě bavit se vedoucí o Divergenci.




Hodnocení podle mě:
Na knížku jsem narazila úplně náhodou, hlavně jsem se pro ni rozhodla, protože mě obzvlášť nadchla obálka, vypadá opravdu pěkně. Když jsem ji ale začala číst, musím říct, že mě dost nudila. Dokud se nedostala na základnu Neohrožených, tak jsem ne jednou přemýšlela, že s ní skončím. Dobře, že jsem to neudělala nakonec se mi kniha líbila, ale vím, že jsem četla i lepší knihy. Stejně doporučuji si knihu přečíst.

Žádné komentáře:

Okomentovat